zondag 17 oktober 2010

Something about me

Haii !
Ok voor dat ik morgen mijn eerste bericht post wil ik eerst even wat over mezelf vertellen. Zodat jullie niet zoiets hebben van, ok wie is dat?
Dus nu hier wat info over mij en morgen dan mijn eerste officiƫle beauty post.

Like the most of you know is mijn naam Caitlin..
Ik ben 16 jaar en woon in Nederland in een saai klein dorpje in limboland.
Ik heb verschillende loves<3 like, fashion and beauty maar ook sport en my friends!
Ik heb 1 beste vriendin named Daisy. Maar ik hou natuurlijk van al my friends.
Ik doe nu de 1ste jaars kapperopleiding en loop nu 1 dag stage in de week en de rest naar school. But i don’t think thats very important.
Ik zal dan nu ook proberen minimaal 2 keer per dag te posten.
Have fun and much love.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten