maandag 18 oktober 2010

First fashion blog!

Heyy^^.
Eerst heel even dit, VAKANTIE:D:D.
Ja daar ben ik gewoon heel erg blij mee dus had ik vandaag ook lekker veel tijd om verschillende dingetjes te doen voor de site.
Voor vandaag heb ik 2 outfits en 3 dingen i love.
Hope you like it.

-
Okey de eerste outfit is iets wat ik wel vaker aanheb omdat het lekker makkelijk zit en omdat het er heel leuk uitziet. BTW. Niet naar mijn face kijken(A)




Het shirtje heb ik van de new yorker en koste 12 euro.


de broek heb ik uit een winkel uit Frankrijk het was daar uitverkoop dus de echte prijs nu weet ik niet precies maar in de sale heb ik hem gekocht voor 10 euro in een winkel die jennifer heette. De winkel is een tip voor als je naar Frankrijk gaat!

De schoenen heb ik al heel lang maar ze zijn lovely, ze komen van de bristol en kostte maar 20 euro.

 
I Hope You guys liked it!.. give me comments or whatever or tips <3 thanx
 
 
 

1 opmerking:

  1. Damn, dat shirt is cool =D
    leuk dat je dit doet btw, ben benieuwd wat er nog volgt ;]

    BeantwoordenVerwijderen