maandag 18 oktober 2010

Love Look Beauty

Hey hey,
Heel even wat om te vertellen.. I loveeeee nagellakjes:D:D
Sinds kort ben ik er helemaal verslaafd aan, daarom heb ik ze vandaag ook geteld en tot nu toe zijn het er  15:P. dat is gewoon best wel erg. Maar dat maakt niet uit.
Daarom nu een post met de Cartrice nagellakjes die ik helemaal love voor maar 2,50-. !
Ze zijn bij zo’n beetje elke drogist verkrijgbaar, zelf haal ik ze altijd bij de kruidvat of etos.
De uitleg en de loves and hates staan erbij.


First: Cartrice ultimate nail lacquer 070 Caught on the red carpet -2,50euro-

Ik vind de lakjes van Cartrice persoonlijk heel fijn lakken dus dat is al een punt. Deze donkerrode kleur is binnen heel donker terwijl in het licht of de zon geeft hij een heel mooi knalrood glans effect.
Deze kleur kun je altijd opdoen, het past echt bij bijna alles. Ik ben er echt heel bij mee!



Second: Cartrice ultimate nail lacquer 170 i scream peach -2,50euro-

Ik had geen betere foto:S

De kleur vind ik helemaal geweldig, het is een zalmroze kleur dus hij maakt de touch heel erg sweet. Het is aan de andere kant wel weer een iets feller kleurtje als je een donkerde huidtint hebt. I love it. Deze kun je net al de rode bijna overal bij dragen. Het geeft een lieve uitstraling!






Last: ultimate nail lacquer 260 blue’s brother -2,50euro-

Vanuit het potje lijkt het een heel leuk kleurtje!
Maar het is niet mijn kleurtje. Ik hou heel erg van blauwe nagellak maar deze vond ik niet mooi. Ik dacht dat het iets extra;s zou geven maar dat deed het helaas niet.
Ik persoonlijk vind het net als de andere een heel leuk lakje maar niet voor mij.
Natuurlijk kan iemand anders hem juist weer geweldig vinden maar ik heb hem pas 1 keer opgehad en ik vind hem gewoon niet leuk genoeg. Voor mij dus een miskoopje. 
Maarr… Dat mag wel eens voor maar 2 euro 50! .







My Favorite till now is just de red one<3


2 opmerkingen:

  1. Lakjes zijn leuk :) ... als ze maar goed droog zijn vooooooor je iets anders gaat doen hihi (anders blijf je lakken).

    BeantwoordenVerwijderen