maandag 18 oktober 2010

second fashion for ever


Dan nu het 2e setje kleding
Het is iets wat ik wat sneller in de zomer zou aantrekken maar ook goed kan met een lekker warm vestje! 
Ook kun je het wat minder sweet en wat vrouwelijker maken met hakken als je dat zou willen voor bijvoorbeeld een etentje. 


Het topje en de sleeves heb ik van een winkeltje hier in mijn woonplaats thorn. Waarschijnlijk dat jullie hier nooit komen omdat het verlaten is. Maar zo’n topje kun je ook in de h&m vinden en dat geld ook voor de sleeves. Hier in het winkeltje koste het topje en de sleeves bij elkaar 16 euro.
De riem zat ooit bij een rokje maar het rokje is foetsjie (was kapot) en de riem heb ik gehouden.



De legging die ik aan heb is van de kruidvat en die kostte 15 euro, ik had goed kopere gezien maar nu ik hem aan heb gehad ben ik heel erg blij met deze legging. 



Het Rokje is van een vriendin van me dus daar heb ik helaas geen prijs of winkel van, maar zo’n leuk rokje kun je makkelijk in de h&m vinden of in de c&a.



De ballerina’s zijn van de schoenenreus en koste 15 euro.

<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten